ניקוי קולטים סולאריים

ניקוי ושטיפת מערכות סולאריות

מתמחה בניקוי / ניקיון שטיפה ואחזקה של קולטים סולאריים (מערכות פוטוולטאיות) באופן המקצועי ביותר.
ניקוי הקולטים במערכת סולרית / ניקיון פנלים סולאריים מייעל את תפוקת המערכת הסולארית, מגביר את נצילות המערכת הסולארית וממקסם את יצור החשמל שמתקיים בהן.
ניקיון פאנלים סולריים, תחזוקתם, צביעת חלקים מתכתיים של הקולטים באופן שוטף, מאריך את חיי המערכת הסולארית. שטיפת קולטים סולריים צריכה להתבצע באופן יזום גם אחרי סופה.

שטיפת קולטים סולאריים

ניקיון מערכות סולאריות - ניקוי קולטים סולאריים, ניקוי פנלים סולאריים, ניקוי מערכות סולאריות, ביצוע ניקוי קולטים סולריים, ניקוי פנלים סולריים, ניקוי מערכות סולריות,

ניקיון מערכות סולאריות – ניקוי קולטים סולאריים, ניקוי פנלים סולאריים, ניקוי מערכות סולאריות, ביצוע ניקוי קולטים סולריים, ניקוי פנלים סולריים, ניקוי מערכות סולריות, ניקיון קולטים

אנו מתמחים בכל השיטות החדשניות בתחום נקיון קולטים סולאריים, מחזיקים בכוח האדם המקצועי והמנוסה ביותר, משתמשים בציוד האיכותי ביותר על מנת לבצע תחזוקה אופטימאלית של מערכות סולאריות.

יצירת קשר  – נקיון קולטים סולאריים –

ניקוי קולטים סולריים, שיפוצים וצבע במרכז,  שיפוצים וצבע בגוש דן, שיפוצים וצבע בשרון ובשומרון 

מידי יום חשופים הקולטים לאבק ולכלוך. הצטברות של אבק ולכלוך מעכיר את שקיפותם ומידת חדירת קרני השמש מבעד לזכוכית של הקולטים של מערכות סולריות.

רוצים לפרסם באתר? רוצים שהאתר ייצג את העסק שלכם?

במחיר משתלם – מיקומים גבוהים בגוגל

ניתן לפנות במייל –topkinet2@gmail.com

ירידה בתפוקת החשמל יכולה להגיע להפסד של עד 25 אחוז ומצביעה על תחזוקה לא מספקת של מערכת סולארית.
חשוב שהמים בהם מבצעים שטיפת קולטים סולאריים משתמשים לניקוי פנל הסולרי לא ישאירו עליו משקעי אבנית ולכן המים צריכים להיות מעובדים ומסוננים.

לפני התקנת קולטים סולארים יש לבצע איטום לגג באופן שימנע חדירת מי גשמים או חדירת המים שאיתם מנקים את הקולטים היות ולאחר ההתקנה של הקולטים תהיה בעיה

היות ופנל סולארי חייב להיות נקי, אנו נבצע עבורכם ניקוי פאנלים סולאריים באמצעות איש צוות מיומן ומקצועי, בשטיפה נשתמש במים נקיים ובחומרי ניקוי מיוחדים המתאימים לחומר ממנו עשויים הפאנלים שטיפת קולטים סולריים דורשת מיומנות וניסיון ולנו יש את זה!.

נדאג להבטיח את תקינות המערכת ויעילותה למשך שנים רבות.
שטיפת קולטים סולריים – ניקיון קולטים סולאריים / ניקוי מערכת סולרית היא השקעה שמשלמת את עצמה.
אנו מציעים לכם שירות באחריות ונסייע לכם להנות מייצור אנרגיה ירוקה ומרווחים גבוהים יותר כך שתוכלו להחזיר במהרה את השקעתכם ולעבור לרווח נקי.

מתי כדאי לנקות מערכת סולארית – מומלץ לבצע ניקוי מערכת סולארית – שטיפת קולטים סולאריים בתדירות קבועה של אחת לחודש.

יצירת קשר  – ניקיון קולטים סולאריים –


דף הבית – צבעי בשרון   


 הצעת מחיר לצביעת חדר מדרגות   


צביעת חדר מדרגות   


 המלצת לקוחות   


 צבעי לבתי קרקע – צבעי לבתים פרטיים


צביעת בתים   


עבודות צבע   


גלריית תמונות של צבעי לבתים פרטיים


ניקוי קולטים סולאריים